söndag 28 juni 2009

Loggor dekaler och gamla manualer

Hjälpte en vän att flytta, och under flytten träffade jag Tommy, som också håller på med en MC renovering. Vi började prata om hur man tillverkade dekaler för logotyper etc. Han kände till en firma som nytillverkar dekaler till det mesta gamla mopeder och hojar. Dom skulle dessutom ha manualer och annat. Helt underbart!

Så på måndag ringer jag auto arkiv i sunne och lägger beställningar på alla dekaler för min Rex hoj. Vi får se vad dom har i manualväg också. tel till Auto Arkiv 0565-13705.
Hoppas dom har dekaler till Rex Roadmaster. Annars får jag hitta något annat alternativ och göra egna. Hittade rätt mycket information kring detta på olika modellforum.

Dom har ingen hemsida verkar det som. Men gogglar man dom hittar man deras namn från lite olika forum.

2 kommentarer:

  1. Tack vare din blogg slipper jag leta längre efter dekaler (hoppas jag) till mitt renoveringsprojekt! Det tackar jag för.
    Kom gärna förbi och titta
    http://svartkvarna.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Tack (hoppas jag)
    Jag ska ringa dom cg fråga om dom har dekaler till min casal k190 det går inte att hitta i cykelaffären.

    SvaraRadera